Optometrist bij Defensie

  • Locatie Utrecht
  • Uren per week 16 - 40 uur
  • Opleiding HBO Optometrie
  • Dienstverband Vast voor onbepaalde tijd

Werken op een vaste locatie bij Defensie

Voor uitbreiding van ons team zoeken wij optometristen in Utrecht voor een vaste opdracht voor 16 t/m 40 uur per week.

 

 

Waar kom jij te werken?

Bij Revoir op een vaste locatie bij Defensie in Utrecht.

Locatie Utrecht

Deze locatie is te vinden op de Uithof te Utrecht, het Centraal Militair Hospitaal. Op deze locatie werk je samen met oogartsen en andere optometristen. Hier bestaat je werk uit het doen van optometrische onderzoeken.

 

Flexibiliteit

Bij Revoir kun je alle kanten op wat betreft het werken op verschillende locaties in diverse werksettings: ziekenhuis, klinieken of de optiek. Vind jij het juist leuk om een heel gevarieerde baan te hebben? En een aantal dagen vast bij Defensie te werken en daarnaast ook flexibel op andere locaties? Dit is zeker ook bespreekbaar.

 

Wij staan naast je

In jouw ontwikkeling staan wij naast je, denken met je mee en helpen je om je mogelijkheden en kansen te verkennen. Daarom hebben wij de Revoir Academy opgericht en bezoek je regelmatig congressen en seminars, om helemaal bij te blijven op je vakgebied.

 

Het inwerkprogramma

Tijdens het inwerkprogramma word je gekoppeld aan een coach, die jou begeleidt. Wij beseffen dat ieder mens uniek is, zo ook ons inwerkprogramma. Dit wordt samen met jou afgestemd. Zo is het mogelijk om extra trainingen te volgen. We laten je niet zomaar los, jij moet er klaar voor zijn om zelfstandig bij het Ministerie van Defensie te werken. De coach en Revoir collega’s begeleiden je hierin.

 

Wat bieden we je verder?

Je rijdt in een hippe FIAT 500 naar je werk (je mag er ook privé mee rijden!) en je komt in een team van jonge, enthousiaste collega’s. Je krijgt bij ons een jaarlijks studiebudget van € 500,- en 10 studiedagen. We binden jou als toptalent graag aan Revoir door te zorgen voor een informele werksfeer, veel contact met collega’s en ben je lid van de Revoir Social Club. Dat we je een uitstekend salaris bieden, spreekt voor zich.

 

Alle arbeidsvoorwaarden op een rijtje

  • Bij aanvang een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd, bij Revoir
  • Arbeidsovereenkomst vanaf 16 uur mogelijk tot 40 uur en alles er tussenin. Wil je tussentijds meer of minder werken? Wij passen dat in overleg met jou aan.
  • Salaris vergelijkbaar met minimaal schaal 55 van de CAO Ziekenhuizen
  • Leaseauto waar je ook privé mee mag rijden
  • Fietsplan, mogelijkheid om hier deel aan te nemen
  • 192 vakantie uren en 80 studie-uren
  • Studiekostenvergoeding van 500 euro per jaar
  • Studieregeling voor studiekosten boven de 500 euro
  • Mogelijkheid voor het opnemen van een sabbatical
  • Snelle leercurve en persoonlijke begeleiding voor jouw ontwikkeling
  • Gratis toegang tot de Revoir Academy’s
  • Vergoeding van lidmaatschappen beroepsvereniging en KP
  • Deelname aan pensioenregeling waar de werkgever 74% van de premie betaalt, waardoor je een hoger netto salaris hebt
  • Werkdagen van maandag tot en met vrijdag (geen weekend)
  • Werken in een platte organisatie waar jij direct contact hebt met de beslissers. Bij Revoir zijn geen managementlagen.

 

Wie ben jij?

We zoeken optometristen met passie. Je omgangsvormen zijn vanzelfsprekend uitstekend, je kunt je goed presenteren en je doet je werk met een glimlach. Ook als je bijna klaar bent met je opleiding, kan je al starten bij Revoir.

 

 

Het team

Bij Revoir ben je onderdeel van een groot netwerk in de oogheelkunde en optiek in Nederland. Je maakt deel uit van een team met optometristen, orthoptisten, TOA’s en basisartsen, die zich onderscheiden door boven het maaiveld uit te steken.

Direct Solliciteren

Video-impressie

Neem een kijkje achter de schermen, waar je een blik werpt op de werkzaamheden.

Meer informatie?

Stel al je vragen aan Daniëlla Jansen.

T 070-311 40 75
E d.jansen@revoirgroep.nl

Direct solliciteren bij Revoir

 

  • Max. bestandsgrootte: 20 MB.
    Voeg hier optioneel direct je CV toe.